Euroflorist.nl is een online platform dat bekendstaat om het eenvoudig bestellen en snel bezorgen van prachtige bloemen. Met meer dan 35 jaar ervaring is Euroflorist een gevestigde naam in de bloemenbranche. Naast Nederland levert Euroflorist ook internationaal, waardoor je wereldwijd iemand blij kan maken met bloemen.
Bij Euroflorist.nl vind je een breed scala aan bloemencollecties die passen bij elke gelegenheid. Of je nu een verjaardag, bruiloft, of een rouwmoment wilt herdenken, Euroflorist biedt boeketten die esthetiek en emotie combineren. Daarnaast kun je kiezen uit seizoensgebonden boeketten die perfect aansluiten bij de tijd van het jaar.
Voor liefhebbers van natuurlijke schoonheid is er de collectie veldboeketten: een schitterende samensmelting van kleuren en texturen. De favoriete collecties van Euroflorist bevatten bestseller boeketten die geliefd zijn onder klanten, zoals "Prachtig Pastel" en "Herfst Melange", beide zorgvuldig ontworpen om een speciale indruk achter te laten.
De bestsellers bij Euroflorist.nl zijn zorgvuldig geselecteerd en worden hoog gewaardeerd door klanten. Neem bijvoorbeeld "Mijn Liefste", een kleurrijk boeket dat liefde en vreugde symboliseert, en "Dromentuin", dat met zijn zachte kleuren rust en schoonheid brengt. Deze boeketten zijn ideaal om elke gelegenheid op te fleuren zonder je budget te overschrijden.
Een van de grootste voordelen van Euroflorist is de mogelijkheid tot bezorging op dezelfde dag. Bestellingen die op werkdagen vóór 14 uur worden geplaatst en op zaterdagen vóór 12 uur, worden nog dezelfde dag bezorgd. Bovendien biedt Euroflorist een versheidsgarantie van 7 dagen, wat betekent dat elk boeket fris en van hoge kwaliteit bij de ontvanger aankomt.
Euroflorist.nl heeft een uitgebreid netwerk van meer dan 10.000 bloemisten wereldwijd. Dit netwerk maakt het mogelijk om bloemen overal ter wereld te laten bezorgen. Of het nu in Amsterdam, Rotterdam, of een ander deel van de wereld is, Euroflorist zorgt ervoor dat bloemen tijdig en in perfecte staat worden afgeleverd.
Euroflorist.nl biedt niet alleen een ruime keuze aan prachtige bloemen en boeketten, maar ook een betrouwbare bezorgservice die emoties en momenten nog specialer maakt. Of je nu een vreugdevolle gebeurtenis wilt vieren of steun wilt betuigen, met Euroflorist kun je rekenen op kwaliteit en service die verwachtingen overtreffen. Het platform is niet voor niets de nummer 1 in bloemen bezorgen, zowel nationaal als internationaal. Voor elke speciale gelegenheid of zomaar, Euroflorist is de perfecte keuze om iemand's dag op te fleuren met de schoonheid van bloemen.
Zeer slechte bloemist
Bloemen besteld en betaald voor een jarige maar nooit aangekomen ,vraag me af of het wel bestaat zo niet dan zijn het oplichters.zo ja dan komt daar een klant nooit meer terug .
En geld terug betalen daar doen ze niet aan .werd weer beloofd dat ze een nieuw boeket op zouden sturen .
Wacht nog even af .
Anders ben ik verplicht stappen te ondernemen maar winnen ga ik
Sterke punten
Alleen maar negatieve recensies lees ik
Zwakke punten
Al zo niet op tijd sturen
Geld sturen ze niet terug
Euroflorist
Wat een belazerij, ach wat een klote lui. Lees de reviews van te voren en bestel niets bij deze fraudeurs. Ik heb wel betaald niets geleverd en onbereikbaar.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Teveel om op te noemen
Euroflorist
Wat een belazerij ach wat een klote lui
Lees de revierde van te voren en bestel
Niets bij deze fraudeurs wel
Betaald niets geleverd onbereikbaar verder
Hoe kun je leven wellicht voorin de kerk
Op zondag echt ff 2 minuten men hen graag wel ambulance as Nice bellen vooraf
Overlijdensboeket
In een woord prachtig. Onze verwachtingen echt overtroffen!
Sterke punten
Eenvoudig een mooi boeket te vinden wat passend is
Overlijdensboeket
In een woord prachtig. Onze verwachtingen echt overtroffen!
Sterke punten
Eenvoudig een mooi boeket te vinden wat passend is
Boeket niet geleverd
Boeket netjes optijd besteld 6/3/2024 zodat het ook op de juiste dag 8/3/2024 bezorgd kon worden. Via de mail bevestiging ontvangen dat het boeket op deze dag ook bezorgd ging worden. op de bezorgt dag kreeg een email dat wordt een dagje later door hun communicatie fout, maar tot nu toe hoort het niets meer aan hun kant.
Sterke punten
nog niet gezien
Zwakke punten
niet waar kunnen maken,
communicatie heel slecht
Zeer slechte service ~ te laat
Zeer slechte service ondanks ruim op tijd aangemeld veel te laat bezorgd (24 uur+) met een versproduct (rode rozen a 50 euro voor Valentijnsdag) wat niet houdbaar was en onduidelijke c.q. ontbrekende informatievoorziening via standaard mailtjes die niet actueel waren.
Zeer slechte opvolging, eerst melden dat het product bezorgd was toen weer niet, niet / nooit tijdig geïnformeerd en pas na ettelijke telefoontjes en e-mails 24 uur + te laat bezorgd in een beschadigde doos bij een afleverpunt (?)
Euroflorist eens maar nooit weer en echt 100% een absolute afrader!
Zwakke punten
Zeer slechte service ~ te laat bezorgd en onduidelijke informatie voorziening
Pakket bij buren bezorgd.
Bloemen op valentijn bezorgd bij een buurman die weigert het pakket te overhandigen. Vandaag contact opgenomen met Euroflorist die aangeeft dat het in de Algemene Voorwaarden staat dat het afgeleverd mag worden bij de buren en dat het verder mijn probleem is en dat ik het van te voren had moeten aangeven dat het niet bezorgd mag worden bij die buurman. Ten eerste, kan ik natuurlijk van te voren ook niet weten dat een buurman zal weigeren open te doen. Ten tweede, heb ik niks gevonden in de Algemene Voorwaarden wat erop duidt dat het bij de buren zou worden afgeleverd en ook in de e-mails voorafgaand stond dat het of op een ander moment of bij een afhaalpunt zou worden afgeleverd. Ten derde, de ondernemer heeft de wettelijke plicht om te zorgen dat het pakket bij de consument wordt afgeleverd en mocht dit niet gebeuren om welke reden dan ook dragen zij de verantwoordelijkheid hiervoor. Dit was volgens de werknemer aan de telefoon mijn interpretatie van de wet en zij zag dat anders. M.a.w.: kan mij niet boeien wat er in de wet staat, stik er maar in. Ten vierde, ik vond de opstelling van de medewerker totaal niet klantgericht of klantvriendelijk. Zeer defensieve houding en totaal niet oplossingsgericht. Erg jammer dat het zo moet gaan en raad iedereen aan hier nooit te bestellen.
Zwakke punten
Alles
Opichters
Een mooi lila met roze rouwboeket uitgezocht op de site en besteld. Dit boeket was voor een zeer dierbaar persoon. Bij aankomst op de condoleance konden we ons boeket niet vinden.
Na goed kijken zagen we aan het lint welke ons boeket was.
Dit boeket leek niet eens op het boeket dat we uitgezocht hadden.
Dit boeket bestond uit 3 witte rozen en grote bruine takken met dichte knoppen. Leek op afgebroken takken van een dode boom.
We zijn hier erg ontdaan door omdat lila en roze haar lievelingskleuren waren. Het feit dat er schaamteloos een simpel en lelijk boeket gestuurd is vind ik ronduit schandalig. Ze was ons zeer dierbaar. Vandaar dat boeket. En dit is nooit meer terug te draaien.
We hebben een klacht ingediend maar nooit reactie gekregen. Dus euroflorist neemt het blijkbaar niet zo nauw.
Sterke punten
Sterke punt is mensen oplichten
Zwakke punten
Betrouwbaarheid
Had ik de reviews maar gezien
Wat een vreselijk verdrietige ervaring heb ik opgedaan met Euroflorist. Door de kerstdagen was het pas 4 dagen later, op 27 december, mogelijk een condoleance boeket te laten bezorgen. En aan het eind van de middag op 27 december krijg ik een mailtje met:
"Het spijt ons u te moeten mededelen dat de levering niet mogelijk was op de door u geselecteerde datum. Onze excuses voor het ongemak.
Graag regelen we de bezorging alsnog. Als compensatie voor de late levering nemen wij de verantwoordelijkheid voor het verhogen van de waarde van uw eerste bestelling. U bent ook vrij om uw bestelling te annuleren. Wij zullen u dan volledig terugbetalen.
informeer ons gauw over u voorkeur. Nogmaals onze excuses voor het ongemak."
Sorry, maar zoiets noem je toch geen ongemak? Ik heb gelijk gereageerd en gezegd dat ze het dan desnoods maar in de avond moeten bezorgen.
Geen enkele reactie...
Sterke punten
Het betaalproces.
Zwakke punten
Alle rest. Niet eens bezorgen, nota bene van een condoleance boeket! En dat pas na dagen laten weten...
Niet geleverd
Echt schandalig bloemen werden niet geleverd. Telefonisch contact met medewerker die fout toegaf en verzekerde dag nadien alsnog te leveren. Tot op heden nog niets geleverd. Telefoon wordt niet meer opgenomen. Verschillende mails gestuurd zonder resultaat. Geen bloemen maar geld ben ik kwijt. Dus let op voor deze bedrieger en bestel elders bloemen.
Sterke punten
Nihil
Zwakke punten
Niet geleverd. En ik ben mijn geld kwijt. Bedriegers. Wel euroflorist. Be
Diven!!
gelieve niet te kopen op deze pagina!! Ik was beroofd . Ze zeggen dat ze de zending doen en dat doen ze niet, dan doe ik de claim en een zeer agressieve man antwoordt dat het al voor hen is verzonden en dat ze niets anders gaan doen, het zijn oplichters, trap er niet in!
Te triest voor woorden....
Bloemstuk besteld voor de begrafenis van mijn zwager in Australië en voor de dag daarna een boeket voor mijn zus.
Zeker 5 x telefonisch overleg gehad (wachttijd 15 minuten of langer) en bevestigd gekregen dat alles in orde zou komen.
Uiteindelijk helemaal niets geleverd!!!
Schandalig
24 December op zoek naar een bloemist die nog die dag kon leveren.op elke site stond dat het niet meer mogelijk was. Bij Euroflorist nog wel, helemaal blij besteld en zelfs bij in de bevestigingsmail stond nog dat er die dag geleverd zou worden. Krijg je na sluitingstijd van de winkels een telefoontje dat ze pas na de kerst kunnen leveren.
Sterke punten
Mooie site makkelijk te bestellen
Zwakke punten
Ze zetten maar wat op de site en zijn dus totaal onbetrouwbaar
Verlepte bos bloemen
Op 17 maart kreeg mijn man een boeket bloemen via euroflorist voor zijn verjaardag. Deze bloemen waren niet vers en al deels verlept. Sommige stelen waren helemaal papperig.
De 18e gelijk gebeld naar euroflorist. Deze vroeg mij foto's door te sturen. De foto had ik van bovenaf genomen zodat de verlepte bloemen goed zichtbaar waren. Ik kreeg op de 19e een mail terug dat ik geen foto had gestuurd van de stelen. Verder was de mail verre van vriendelijk. Zo gaat euroflorist met klanten om !!
Sterke punten
Onvriendelijke mail sturen was wel een sterke kant
Pure misleiding en oplichterij
Mooie website, goed te navigeren, heb 39,50 voor een Groot boeket betaald en toen ik een foto van de ontvanger kreeg was het geleverde boeket nog niet eens de helft van het boeket Klein. Absoluut armzalig, en niets minder dan pure oplichterij. Klacht ingediend en verhaal gehaald en na anderhalve werkweek aan radiostilte volledig afgewimpeld met een "ja, het geleverde boeket kan verschillen van de afbeelding, het is echt wel in prijs gelijk, hoor!"
Wat een onzin. Geleverde boeket zou amper 12 euro zijn op de markt, in een tuincentrum of een bloemist, Euroflorist is je geld niet waard.
Zwakke punten
Oplichters die je je geld niet waard geven.
Paars kerststuk besteld, iets totaal anders geleverd
Paars kerststuk besteld, ik begrijp dat het kan afwijken van de foto, maar iets totaal anders leveren kan echt niet. Je moet er als klant op kunnen vertrouwen dat wat geleverd wordt redelijk overeenkomt met het gene op de site van euroflorist staat afgebeeld.
Sterke punten
Mooie plaatjes op hun site
Zwakke punten
Levering komt niet overeen met bestelde
GROOT besteld - mini gekregen
Ik heb een GROOT boeket besteld van €45 (+ vaas + voeding en levering totaal €67,89), en mijn moeder heeft een MINI boeket ontvangen dat ze bij haar bloemist voor rond de €15-20 zou kunnen krijgen (zonder de extra's en levering).
Ik heb naar de klantendienst foto's gestuurd van de ontvangen bloemen en de foto die wordt gebruikt op de website. Het verschil is enorm. Dat een bedrijf winst moet maken, volledig mee akkoord, maar dit is puur bedrog! Het boeket is 50% kleiner. Wat is dan een "mini" boeket bij hen? 1 bloem?
Dit is het standaard antwoord dat ik kreeg:
Na het bekijken van de foto die u ons heeft toegestuurd, zijn wij tot de conclusie gekomen dat het boeket dat geleverd is door onze bloemist naar waarde is geweest. De grootte van een boeket wordt bepaald door de bloemenprijs op het moment van leveren, de beschikbaarheid en de manier van opmaak van de bloemist.
Graag willen wij u erop wijzen dat eventuele vervangende bloemen van dezelfde of een hogere waarde zijn dan die uit de originele bestelling.
Bloemen voor crematie niet geleverd.
Bloemen voor crematie niet geleverd.
Bloemen voor crematie besteld twee dagen later. Online betaald en bevestiging gehad.
Avond van te voren sms ontvangen dat deze geleverd is op het opgegeven adres.
Bij het crematorium zijn ze niet afgeleverd en is niets ontvangen..
Schofterig en schandalig.
Euroflorist is per telefoon en email is niet bereikbaar.
review is dan ook: ZEER SLECHT.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Rouwboeket niet geleverd maar wel sms gestuurd dat dit wel was gebeurd.
Euroflorist is per telefoon en email is niet bereikbaar.
Grote teleurstelling
Ik had het grootste winterboeket besteld met allemaal kleurrijke bloemen.
Mijn vrienden kregen echter een bijna geheel wit boeket met af en toe wat fletsroze bloemetjes. De bloemen waren ook nog geheel anders. Het leek meer op een rouwboeket. Ik ben diep teleurgesteld en wil dit niet accepteren!
Sterke punten
Bezorging was op tijd
Zwakke punten
Dat jullie niet nakomen wat men bestelt!