Wat een vreselijk verdrietige ervaring heb ik opgedaan met Euroflorist. Door de kerstdagen was het pas 4 dagen later, op 27 december, mogelijk een condoleance boeket te laten bezorgen. En aan het eind van de middag op 27 december krijg ik een mailtje met:
"Het spijt ons u te moeten mededelen dat de levering niet mogelijk was op de door u geselecteerde datum. Onze excuses voor het ongemak.
Graag regelen we de bezorging alsnog. Als compensatie voor de late levering nemen wij de verantwoordelijkheid voor het verhogen van de waarde van uw eerste bestelling. U bent ook vrij om uw bestelling te annuleren. Wij zullen u dan volledig terugbetalen.
informeer ons gauw over u voorkeur. Nogmaals onze excuses voor het ongemak."
Sorry, maar zoiets noem je toch geen ongemak? Ik heb gelijk gereageerd en gezegd dat ze het dan desnoods maar in de avond moeten bezorgen.
Geen enkele reactie...
Sterke punten
Het betaalproces.
Zwakke punten
Alle rest. Niet eens bezorgen, nota bene van een condoleance boeket! En dat pas na dagen laten weten...