Bloemen op valentijn bezorgd bij een buurman die weigert het pakket te overhandigen. Vandaag contact opgenomen met Euroflorist die aangeeft dat het in de Algemene Voorwaarden staat dat het afgeleverd mag worden bij de buren en dat het verder mijn probleem is en dat ik het van te voren had moeten aangeven dat het niet bezorgd mag worden bij die buurman. Ten eerste, kan ik natuurlijk van te voren ook niet weten dat een buurman zal weigeren open te doen. Ten tweede, heb ik niks gevonden in de Algemene Voorwaarden wat erop duidt dat het bij de buren zou worden afgeleverd en ook in de e-mails voorafgaand stond dat het of op een ander moment of bij een afhaalpunt zou worden afgeleverd. Ten derde, de ondernemer heeft de wettelijke plicht om te zorgen dat het pakket bij de consument wordt afgeleverd en mocht dit niet gebeuren om welke reden dan ook dragen zij de verantwoordelijkheid hiervoor. Dit was volgens de werknemer aan de telefoon mijn interpretatie van de wet en zij zag dat anders. M.a.w.: kan mij niet boeien wat er in de wet staat, stik er maar in. Ten vierde, ik vond de opstelling van de medewerker totaal niet klantgericht of klantvriendelijk. Zeer defensieve houding en totaal niet oplossingsgericht. Erg jammer dat het zo moet gaan en raad iedereen aan hier nooit te bestellen.
Zwakke punten
Alles